Medlemskap

Ønsker du å bli medlem hos HordaLAN Dataforening?

Vi er en frivillig organisasjon som arrangerer LAN og aktiviterer for barn og ungdom, hvor frivillige og tillitsvalgte organiserer og gjennomfører formålet til organisasjonen: Arrangere hovedarrangementet HordaLAN årlig.

Over årene har vi tatt på oss muliigheter til å samarbeide som har ført til gaming på biblioteket, ferieklubb og andre tilbud vi ønsker å utvikle videre som konsepter. Som en frivillig organisasjon trenger vi deltakelse fra medlemmer.

Hvorfor bli medlem hos oss? Som en organisasjon i vekst, har vi også et ønske om å stabilisere og skape flere tilbud, om det så gjennomføres av oss eller andre.

Som medlem har du stemmerett, og kan være med å påvirke ved å bruke din stemme. Du kan både si i fra, diskutere og stemme i saker som påvirker organisasjonen. HordaLAN Dataforening er en forening som har demokratiske prosesser for deltakelse, ytring og endring.

Medlemskap har en prislapp på kr 50,- og går til medlemsrettet aktivitet innad i organisasjonen.

Medlemskap varer fra kalenderår til kalenderår.

Du kan bruke følgende lenke å lese mer, bli medlem og registrere relevant informasjon:
Registrering av informasjon tilknyttet medlemskap for kalenderåret 2024

Informasjon