Stille til valg?

HordaLAN Dataforening er en frivillig organisasjon som driftes på frivillig basis, og hvert år har vi et årsmøte hvor det velges inn tillitsvalgt til disse vervene

• Styreleder
  • Nestleder
  • Styremedlemmer
  • Leder for arrangementskomiteen (Leder for HordaLAN 2024)
  • Leder for helårskomiteen (Aktiviteter i gjennom hele året, mye samarbeid med kommunen)
  • Kontrollkomiteen (Passer på at regler og retningslinjer følges)
  • Valgkomiteen (Finne og intervjue potensielle kandidater)
  • Tech: Ops (Gjengen som drifter og utvikler de tekniske systemene våres)

Som en organisasjon har vi over årene blitt en større aktør med veldig mye potensiale nå som vi bygger opp igjen arrangementet vårt HordaLAN. Vi har masse samarbeidsmuligheter som vi trenger personer til å få gjennomført!

Vi er ikke bare en arrangør for HordaLAN, hvor vi har aktiviteter gjennom året og jobber for et større samarbeid om LAN-tilbudet i regionen.

Kunne du tenkt deg å være med? Ta gjerne en prat med valgkomiteen her: Valgkomiteen hos HordaLAN Dataforening

Informasjon